loading...
مداحی تک
محمد حسین بازدید : 214 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)
من لطف تو را دیدم به وضوح
تصویر شما جان و دل و روح
تفسیر حسین عین و شین و قاف
کعبه کربلاست می کنم طواف
دل را که به غیر غم تو هیچ غمی نیست
پابسته حسینیم و به غیرت صنمی نیست
از بس که کرم داری و احسان و سخاوت
پیش کرمت حاتم طاعی رقمی نیست
دل بی تاب شدم مست می ناب شدم
و به این مفتخرم که سگ ارباب شدم
اسرار خدا اسرار حسین
گردیده بهشت بین الحرمین
تایید حسین تایید خداست
عبد تو شدن تاکید خداست
این دل شده آواره ی در کوی حسینه
ولله قسم کعبه ی ما روی حسینه
رو سوی خدا کردمو رخسار تو دیدم
چون قبله ی ما آن رخ دلجوی حسینه
عشق الله حسین از دلم آگاه حسین
تا دم مرگ همین جمله فقط شاه حسین
ثارالله ثارالله آقام آقام آقام آقام حسین

جواد مقدم من لطف تو را دیدم به وضوح ( شور )

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 342
  • بازدید سال : 4,278
  • بازدید کلی : 41,979