loading...
مداحی تک
محمد حسین بازدید : 200 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 
 

 

دست از طلبت ندارم امشب

پيمانه بده خمارم امشب

ديوانه تر از هميشه هستم

در دست تو اختيارم امشب

سر مي سپرم به دار عشقت

چون ميثم تمار عشقت

شكر نمك سفره تو

هستم سگ شور زار عشقت

هر كس به كسي نازد ما هم به تو مي نازيم

اين جا كه نشد جنت زهرائيه مي سازيم

يا سيدنا و يا حبيبي

يا سيدنا و يا طبيبي

رفته ز سر من عقل و هوشم

در ميكده تو مي بنوشم

يك نيمه نگاه زينبت را

بر هر دو جهان نمي فروشم

ساقي بده پيمانه مخمور شراب هستم

اين جان مرا بستان مجنون و خراب هستم

هر ناز كه بفروشي من مشتري نقدم

اينك سر من بستان از بابت بيعانه

يا سيدنا و يا حبيبي

يا سيدنا و يا طبيبي

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 299
  • بازدید ماه : 299
  • بازدید سال : 4,235
  • بازدید کلی : 41,936