loading...
مداحی تک
محمد حسین بازدید : 398 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

(روضه)
رسیده ام به مزارت نه، بر مزار خودم * سیاه پوش تو ام نه، که داغدار خودم
تو زیر خاکی و من خاک بر سرم ریزم * تو سینه چاکی و من خاک بر سرم ریزم
شکسته تر ز همیشه کنارت آمده ام * برای دیدن خاک مزارت آمده ام
بگو چگونه دلت آمد از برم بروی * به روی نیزه ولی در برابرم بروی
ببین که بعد تو غمگین ترین صدا شده ام * شکسته ام ز کمر دست بر عصا شده ام
چهل شب است که مهمان شامیان بودم * چهل شب است که مهمان خنده ها شده ام
چهل شب است که از درد پا نمی خوابم * پر از جراحتم و غرق رد پا شده ام
رسیدم از سفری که غم تو را خواندم * برای زخم علمدار روضه ها خواندم
به روی نیزه مده دست باد گیسو را * به این بهانه مپوشان تو زخم ابرو را
تو روی نیزه و این سنگ های بی احساس * نمی کنند مراعات چشم کم سو را
بگو به نیزه عباس خم شود پیشم * که چند بوسه زنم دیده های جادو را
کنار ناقه عریان و جمع نامحرم * بگو دوباره بگیرد رکاب بانو را
نشسته خاک اگرچه به روی مژگانش * هنوز خیره کند چشم های آهو را
هنوز لخته خون می چکد ز گیسویش * اگرچه حرمله بسته شکاف ابرو را
ز تکه روسری دختران تو دیدم * گره زدند به سر نیزه ای سر او را

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 4,209
  • بازدید کلی : 41,910