loading...
مداحی تک
محمد حسین بازدید : 177 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (0)

مداح: حاج محمود کریمی

شب سوم محرم 91

هیئت ثارالله - مسجد الهادی

(دانلود در ادامه مطلب)

(روضه حضرت رقیه)

 

گفته بودم چو میایی به برم بنشینی

به کنارم ننشستی به مزارم بنشین

یاد داری مدینه موقع خواب بود دست تو بالش سر من

هر زمانی صدا زدم گفتی جان من نازدانه دختر من


 

بعد توعمه ام پدر جان زد گره محکمی به معجر من

علتش را سوال کردم گفت دشمنت بی حیاست دختر من

یاس بودم به لب رنگ نیلوفر شاخه یاس کی بریده به داس

تا که سیلی زد عدو گفتم که کجا هستی ای عمو عباس

 

دانلود 1.5 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 288
  • بازدید سال : 4,224
  • بازدید کلی : 41,925