loading...
مداحی تک
محمد حسین بازدید : 428 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
من موندم با یه حالتی نگات کردم
تو رفتی با یه حسرتی نگات کردم
از میدون با یه ناله ای صدام کردی
تا میدون تو پریشونی صدات کردم
میدون مثل کوچه و اکبرم مثل مادر
مقتل مثل کوفه و اکبرم مثل حیدر
ای آهوی رمیده از حرم صید پریده بی پرم
غرق به خون علی اکبرم چه خاکی شد بر سرم
از آهت یه نگاه شعله ور دارم
از حالت به خدا بابا خبر دارم
این جسم ارباارباتو بگو باید
از رو خاک چطوری من آخه بردارم
جسمت پاره پاره شد کربلا غریبونه
ای کاش چیزی از تنت روی خاک جا نمونه
وای میرسه صدای خنده ها وقتی میزدی تو دست و پا
مرگمو میخواستم از خدا امون از این کربلا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 4,258
  • بازدید کلی : 41,959